آیا می توانید با درمان برای افزایش GFR و کراتینین پایین کمک کنید

یک شنبه 8 بهمن 1396
ن : lafee

آیا می توانید با درمان برای افزایش GFR و کراتینین پایین کمک کنید

"من با نارسایی کلیوی تشخیص داده شده و دارای GFR 42 است. آیا می توانید از درمان برای افزایش GFR و پایین کراتینین 4.3 برای جلوگیری از زوال کمک بگیرید؟" تعداد بیشتری از بیماران دریافتند که پیدا کردن یک درمان موثر نیمه انجام می شود.

هنگامی که نارسایی کلیه وجود دارد هدف این است که جلوگیری از وخامت بیشتر عملکرد کلیه. اگر نادیده گرفته شود، کلیه ها به شکلی کامل پیشرفت می کنند، اما اگر بیماری های زمینه ای در معرض خطرات قرار گرفته و به شدت درمان شوند، عملکرد کلیه می تواند حفظ شود، هرچند که همیشه بهبود نمی یابد.

نگران نباشید، راه حل خوبی برای نارسایی کلیه در طب غربی نیست، اما راه های دیگری برای طب چینی برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی وجود دارد که عملکرد کلیوی آنها را بدون دیالیز بهبود می بخشد.

در بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی طب سنتی چینی، بسیاری از درمان های چینی اختراع جایگزین دیالیز برای بالا بردن GFR و پایین کراتینین 4.3 برای جلوگیری از وخامت. روش درمان ما با هدف بهبود ضایعات کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. هنگامی که عملکرد کلیه شما بهبود می یابد، کراتینین 4.3 به طور چشمگیری کاهش می یابد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک کاربرد موضعی مبتنی بر طب سنتی چینی است. داروهای سنتی چینی به دو جیب تقسیم می شوند. بیماران فقط باید در رختخواب و دو کیسه های پزشکی در منطقه کلیه بیمار قرار گیرند. این مانند ماساژ است که بیمار احساس راحتی می کند. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند رگ های خونی را افزایش دهد، عملکرد کلیه را تشدید می کند، از التهاب و انعقاد خون جلوگیری می کند، ماتریکس خارج سلولی تخریب شده، تغذیه و اکسیژن را به کلیه های مبتلا به نارسایی می رساند. در این رابطه، عملکرد کلیه به تدریج افزایش می یابد، شما می توانید یک زندگی نسبتا طبیعی زندگی کنید. بسیار مهم است که اقدامات موثر و ابتدایی برای جلوگیری از خراب شدن عملکرد کلیه انجام شود.

داروهای چینی می توانند به شما در کاهش سطح کراتینین بالا بدون نیاز به دیالیز کمک کنند. اگر سؤالی دارید، می توانید یک پیام را در فرم زیر ارسال کنید یا ایمیل های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/6000.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا می توانید با درمان برای افزایش GFR و کراتینین پایین کمک کنید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.